سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل رز

گل رز که به عنوان ملکه گل­ ها شناخته می­شود یکی از مجبوب­ ترین انواع گل برای هدیه دادن در جشن­ ها و مناسبت­ های مختلف است. همچنین به عنوان گل ملی در بسیاری از کشورها نظیر انگلستان، ایتالیا، رومانی، بلغارستان، ایران و…. انتخاب شده است. به طور کلی گل رز نماد عشق، محبت قلبی و اشتیاق است ولی از آنجایی که این گل رنگ­ های گوناگونی دارد هر رنگ آن به مفهوم متفاوتی از عشق اشاره می­کند پس در هنگام خرید گل رز به معنایی که در رنگ آن پنهان شده توجه کنید.

اگر در شرایطی قرار گرفتید که نمی­توانید حرف دلتان را به دوستان و اطرافیان خود بزنید یا می­خواهید از آنها تشکر کنید و هدیه دادن گل به ویژه رنگ های مختلف گل رز که هر کدام معنا متفاوتی دارند یک انتخاب عالی است. برای آشنایی بیشتر با معنا و مفهوم این گل ­های زیبا در ادامه این مقاله همراه ما باشید.


گل رز در تاریخ

گل رز در گذشته نماد شجاعت بوده و این گل را بیشتر در خاورمیانه برای استفاده دارویی کشت می­کردند که پس از جنگ­ های صلیبی توسط سربازان به اروپا راه پیدا کرد. در افسانه ­های یونان باستان رز سفید متعلق به آفرودیت الهه عشق بوده و رز های قرمز از خون آدونیس که معشوق وی بوده روییده است  به همین دلیل رز سمبل عشق ابدی است. تاریخچه این گل در یونان باستان نیز به داستان کشیش رومی ولنتاین اشاره دارد که به اعدام محکوم شد و امروزه عشاق در روز ولنتاین گل رز را به عنوان نماد عشق به یکدیگر هدیه می­دهند.

در دین مسیحیت نیز رز گلی مقدس است که آن را مظهر مریم مقدس و خون شهیدان می­دانند و بر این باورند که اولین گل رز بر مزار عیسی مسیح روییده است. در اسلام نیز گل رز را مقدس دانسته ­اند و می­گویند: “هرگاه حضرت محمد پیامبر اسلام گل سرخی می‌دیدند، آن را می‌بوسیدند و بر چشمان خود می‌ نهادند و می‌فرمودند: این گل نشانه‌ای از جمال الهی است.” بسیاری از شاعران ایرانی نیز از این گل در اشعار خود نام برده ­اند.


خرید گل رز

یکی از راه­ های خرید گل رز تازه و باطراوت مراجعه به گل­فروشی­ها است اما با توجه به حجم ترافیک جاده­ها و خیابان­ها و همچنین آلودگی هوا و بیماری های ناشی از آن راه ­حل ساده ­تر سفارش آنلاین گل است. شما با مراجعه به گل فروشی­ های آنلاین و انتخاب نوع و تعداد گل های مورد نظرتان و تصمیم ­گیری برای تزئین آن­ها می­توانید پس از وارد کردن اطلاعاتی فردی و زمان و آدرس تحویل گیرنده برای ارسال گل به ایران و ارسال گلبه تهران سفارش خود را تکمیل کرده و خریداری کنید. نکته ­ای که نباید فراموش کنید اطمینان از اعتبار سایت فروشی که انتخاب کرده ­اید است.

 

نتیجه­ گیری

اکنون می­توانید با توجه به رابطه­ و احساسی که دارید برای دوستان، اعضای خانواده و همسر خود هدیه بخرید و انتخاب مناسبی برای خرید رنگ­ های مختلف گل رز با توجه به رابطه و احساستان برای هدیه به فرد مورد نظرتان داشته باشید و فراموش نکنید رنگ گل­ ها زبانی شیوا برای بیان احساس شما است و گل رز با عطر فوق­ العاده و زیبایی بی­نظیری که دارد مناسب­ترین هدیه برای معشوقتان است.

سایت رز تاج یک سایت سفارش آنلاین گل برای ارسال گل به تهران و ارسال گل به ایران است که یک گل فروشی اینترنتی برای فروش انواع گل برای مناسبت ­های مختلف است و شما با هر سلیقه و نظری که دارید با مراجعه به این سایت می­توانید گل های تازه و باطراوت مورد نظر خود را با انواع مختلف تزئین مثل دسته گل رز، سبد گل رز، باکس گل، تاج گل افتتاحیه و… را برای موقعیت­ های مختلف سفارش دهید.