سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاج گل نمایشگاه

تاج گل نمایشگاه چیست؟

تاج گل نمایشگاه از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای شروع فعالیت غرفه شرکت و برند مورد نظر در محل برگزاری نمایشگاه است. با توجه به شرایط و فضای حاکم بر نمایشگاه‌ها، ارائه دسته گل و باکس گل زیاد رایج نبوده و اغلب افراد از تاج‌های مخصوص استفاده می‌کنند. هدیه دادن گل در مناسبت‌های مختلف در فرهنگ ایرانی سابقه‌ای دیرینه دارد. با این‌ وجود، شکل هدیه دادن در طی زمان دستخوش تغییر قرار گرفته است. امروزه می‌توان ادعا کرد که تاج گل‌ نمایشگاه تبریک در ابعاد و شکل‌های متنوع، جدیدترین شیوه برای عرض تبریک و شادباش و تاج گل‌های ترحیم، زیباترین راه برای عرض تسلیت، هستند.


انواع تاج گل نمایشگاه

این تاج گل را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی در گروه‌های متفاوتی دسته بندی کرد. به عنوان مثال، بر اساس اندازه و ابعاد پایه و تاج آن‌ها را در گروه‌های زیر قرار می‌دهیم:


تاج یک طبقه

تاج گل یک طبقه استفاده شده برای عرض تبریک در نمایشگاه‌ها، به صورت بدون پایه و پایه دار هستند که به منظور حمل و نقل آسان و قرار دادن آنها بر روی زمین اغلب از نوع پایه دار استفاده می‌کنند. این تاج‌ها تعداد گل‌های کمتری داشته و به همین دلیل از نظر قیمت نیز در سطح ارزان‌تری قرار دارند. البته لازم به ذکر است که با چیدمان هنرمندانه و حرفه‌ای در بسیاری از مواقع می‌توان تاج‌های یک طبقه نمایشگاهی را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این مراسمات تبدیل کرد.


تاج دو طبقه

تاج و پایه‌های دو طبقه رایج‌ترین نوع تاج گل نمایشگاه‌های هستند که از جلوه خوبی برخوردار بوده و با قرار دادن آن‌ها در ورودی غرفه می‌توان فضا را زیباتر کرد. با توجه به سلیقه و خواسته مشتری این تاج گل ها را به صورت دو گروه گل جدا از همه با گل‌های متفاوت یا کاملا شبیه به هم اجرا می‌کنند. لازم به ذکر است که از نظر قیمت این تاج‌ها از نوع یک طبقه گران‌تر هستند که دلیل اصلی آن، تعداد بیش‌تر گل موجود روی پایه است.


تاج سه طبقه

یکی از موارد بسیار مهمی که در انتخاب تاج گل  دهای نمایشگاه نقش دارد، نسبت و میزان نزدیکی رابطه با صاحب غرفه است. به طوری که برای عرض تبریک به افراد خانواده و دوستان نزدیک در نمایشگاه بسیاری از افراد هزینه بیش‌تری را پرداخت کرده و تاج‌های سه طبقه خریداری می‌کنند. این تاج‌ها دارای پایه‌های بلندی هستند و تعداد گل‌های به کار رفته در آن زیاد است. توجه داشته باشید که اصل مهم برای زیباتر شدن تاج‌های سه طبقه، پر کردن محل قرار گرفتن گل روی تاج با گل‌های متنوع است تا جلوه خوبی را در نهایت ایجاد کند. به عبارت دیگر، انتخاب تاج‌های سه طبقه که گل‌های کمی در آن استفاده شده و اصطلاحا خلوت هستند، گزینه مناسبی نیست و جلوه خوبی نخواهد داشت.


تفاوت تاج گل نمایشگاه و سایر تاج گل‌ها

مهم‌ترین تفاوت بیت تاچ گل‌های مختلف بخصوص تاج گل نمایشگاه در انتخاب نوع و رنگ گل‌ها و تزئین تاج گل است. برای مثال برای تبریک، جشن‌ها و عروسی از گل‌های رنگی مختلف استفاده می‌شود و برای تزئین نیز از روبان‌ها و تورهای رنگی استفاده می‌شود. اما برای تاج گل ترحیم و مراسم ختم از گل‌های سفید بهره میبرند. فضای مراسم تعیین کننده‌ترین عامل در تزئین تاج گل است.


نکته پایانی

از گل‌های شاداب و سرحال برای تاج استفاده کنید. با توجه به اینکه نمایشگاه‌ها در فضاهای سرپوشیده و شلوغ برگزار می‌شوند، بنابراین اغلب محیط غرفه و سالن‌ها گرم است، به همین دلیل باید گل‌هایی را در تاج گل استفاده کنید که بتوانند در چنین شرایطی شاداب و سرحال باقی بمانند. با توجه به سخت بودن حمل و نقل تاج گل، مخصوصا تاج‌های چند طبقه بهتر است تاج گل را سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید. در غیر این صورت، لازم است به گونه‌‌ای این تاج‌ها جا به جا شوند که به پایه و گل‌ها آسیب وارد نشود. قبل از خرید تاج گل حتما قیمت‌ها را در نمونه کارهای مختلف با هم مقایسه کنید. با انجام مقایسه در اغلب مواقع می‌توان نمونه تاج‌های ارزان با ظاهر زیبا را انتخاب و خریداری کرد.